14. marraskuuta 2012

31 Day Challenge: Day 24

24 päivä jo! Loppu suoralla mennään, ja mun on ihan pakko myöntää, että olen hieman aikataulustani myöhässä, töitä riittää ja jossain välissä pitäisi ehtiä tehdä viimeisetkin kynnet, joita tähän haasteeseen kuuluu. Toivottavasti kuitenkin ehdin nämä loput tehdä, niin ei tulisi postauskatkoja.. :) 

Tänään pitäisi inspiroitua kirjasta! Voisin sanoa, että luvassa on taas yhdet " en tykkää " kynnet. Idea kiva, toteutus ei niinkään.. :( 



Ei ihan mahtunutkaan kynsiin tällaiset.. No kuitenkin. Pohjalla taas Flormarin N002. Ihan kiva sininen lakka. :) Olen niin pettynyt näihin kynsiin, ettei mua huvita edes höpöttää näistä ! Tämä kirja -aihe oli mulle todella vaikea, en tiedä miksi.. En vain osaa inspiroitua kirjoista? Niinkö? En tiedä, mutta tällaiset niistä tuli, ja todellakin tekisin erilaiset, mikäli aika vain riittäisi. Onneksi luvassa on vielä varmasti PALJON kivempia kynsiä, joten eipäs takerruta näihin enempää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit on aina tervetulleita ! :)